Relæ


Idag er det bloggens fødselsdag!
juli 23, 2010, 12:00 pm
Filed under: Uncategorized

Det er det faktisk ikke. Det var det for en måned siden men for mere end et år siden begyndte jeg at slå på tasterne for at kunne beskrive lidt, fortælle en smule og dele mine drømme med verden omkring mig. I mit første indlæg lagde jeg forsigtigt ud med at fortælle om at jeg snart ville skrive om at jeg snart ville åbne restaurant. Nu er det gået er år. ET ÅR! Det sætter “snart” i perspektiv men med det sagt så åbner vi altså, snart.

En tak til alle dem der indtil videre har villet lytte til mine kvaler, glæder og forventninger. Idag tæller bloggen fantastiske 35.968 hits og 152 abbonenter! Jeg havde aldrig forestillet mig at så mange ville vise interesse og slet ikke inden vi har åbnet op for hvad vi vil.

I disse dage, et år efter jeg kom i gang, når bloggen ind i den fase hvor den skal prioriteres for at overleve. Vi tonser alle ugens dage for at få samlet alle de løse ender som flagrer i alle retninger. I disse dage er uniformen kommet på plads. Bestik, glas og kander er på plads. Vi har fået taget et par pressefoto i den ikke helt færdige restaurant og køkken og møbler er stort set klar.

Imorgen sluttes der vand og el til køkkenet og så kan vi endelig komme i gang….

Lidt glade, lidt bøvede, lidt tilfredse og så alligevel ikke sidder vi i det evigt støvede lokale og er så småt ved at være klar.


3 kommentarer so far
Skriv en kommentar

Hip-hip-HURRAAAAH!!

Kommentar af Line Rasmus

Che non toccate terra con i piedi si vede,e se come si dice “la fortuna aiuta gli audaci” beh il resto vien da se!Ben fatto e crepi il lupo!!Popi

Kommentar af Rosario

Jeg har glædet mig til I åbner i snart lang tid – og gør det stadig! Fortsat god arbejds- og opbygningslyst…:-)

Kommentar af Kim




Skriv et svar

