Relæ


Ingen bookinger, ingen reklamer, hellere kommentarer.
maj 8, 2010, 4:43 pm
Filed under: Uncategorized

Det fantastiske ved blog-værktøjet er at give folk mulighed for at kunne bidrage til noget af al den information man kaster derudaf. Det er fantastisk her på bloggen at mærke hvor god respons der indtil videre er på projektet, på ideerne og dét at kunne følge med på hvad der kommer til at ske på Relæ.

Derfor er glæder det mig enormt når folk kommer med kommentarer og inputs til de forskellige indlæg på godt og ondt. Jeg skal godkende kommentarerne før de bliver publiceret på siden og det har givet mig mulighed for filtrere lidt fra jeg ikke synes er interessant.

Jeg godkender ikke bookinger eller forespørgsler. Vi har desværre ikke kunne tage imod reservationerne endnu men hvis man har en forespørgsel er man velkommen til at skrive til booking@restaurant-relae.dk.
På samme led godkender jeg ikke slet skjulte forsøg på at reklamere for firmaer, om det så er vin, web eller andet. Hvis man har en vare man vil sælge er man velkommen til at skrive på info@restaurant-relae.dk

Og selvom det er fedt at høre at folk derude er lige så utålmodige med at vi åbner som vi selv er vil jeg ikke svare på det uendelige spørgsmål….:”Hvornår f….. åbner i?” Og tro mig, det første sted man kommer til at læse det er lige her på bloggen.

Reelt set så skal man måske spørge sig selv om ens kommentar er interessant for andre at læse eller ej..


Skriv en kommentar so far
Skriv en kommentar



Skriv et svar

