Relæ


Vi polstrer
marts 19, 2010, 12:00 pm
Filed under: Uncategorized

Et af de første indlæg jeg skrev her på bloggen handlede om at jeg havde været ude og købe stole, længe før at jeg var i nærheden af at få lokalerne på plads..De kostede ikke mange skillinger og jeg synes det var fantastisk at starte restauranteventyret med at tage ud og købe 30 stole på loppemarked. Så var man ligesom igang.

Vi er nu kommet meget længere og nu er stolene ligesom klar til at tage det næste skridt. Vi har været på det lager hvor de venligst er blevet opbevaret indtil nu og skrue alle sæderne af dem. De skal nemlig ompolstres og det gøres på Cover på Solitudevej hvor Arne tager dem under kyndig behandling. Farven bliver en grå-grønlig sag der kommer til at gå igen på stole, barstole og slagbænkene.

Vi købte dem i sin tid fordi de var i en udmærket stand og når de først får det nye betræk kommer til de at stå rigtig godt. Jeg glæder mig til at slå røven i sædet.


1 kommentar so far
Skriv en kommentar

Det ser jo fint ud, vi er nogle stykker der glæder os til at vi kan bestille plads på disse stole, og sagt med dine egne ord, slå røven i sædet. Vil dog mene det er en lidt våget sætning når man sådan er på vej ud i at åbne eget spise sted. Det forventes dog at du slår røven i sædet en gang i mellem og skriver lidt til os på din spændene blog!
Held og Lykke!

Kommentar af Emil Bentsen




Skriv et svar

