Relæ


Paris Paris
februar 25, 2010, 10:17 am
Filed under: Uncategorized

Omnivore er slut. Det har intenst og megasjovt og responsen på Relæ og min demo på scenen har været over al forventning.
Igår ankom vi til Paris og udnyttede straks muligheden for at spise på Arpege hvor Passard gav os en yderst venlig pris for en fantastisk oplevelse efter han var blevet fortalt at vi altså ikke havde en krone på lommen for slet ikke at sige 3-400 euro for menuen!

Internettet og min tid til rådighed svigter mig lidt så jeg kan ikke helt blogge så meget hernede fra som jeg gerne ville. I aften står den på middag hos Inaki på Chateaubriand, mere om det og alt mulig andet når jeg er hjemme igen.

I mellemtiden vedlægger jeg lige en video fra festivalen.


1 kommentar so far
Skriv en kommentar

Hi guys,

Here the link to your “web interview”,… i’ll post the video of your demo soon.

http://www.ustream.tv/recorded/4945652

Take care

Laurent

ps) how was l’arpège and le chateaubriand ?🙂

Kommentar af Laurent V




Skriv et svar

