Relæ


El Bulli lukker ned… i 2 år
januar 26, 2010, 9:53 pm
Filed under: Uncategorized | Tags: , ,

Nyheden siver ud fra Madrid Fusion hvor Ferran Adría i en pressemeddelelse melder ud af der ikke bliver langet fornyende retter, teknikker og smagskombinationer over disken i Roses, Spanien indtil 2014.
Interessant at se hvordan forventingspresset efter to års pause tackles når  man i dag trænger til en pause fra presset om at skabe noget nyt år efter år.

Al ære og respekt til Ferran og teamet, efter 25 år er det vel også ok med en pause. Det eneste der kan holde mig forundret er at jeg nu definitivt aldrig nåede at få bord på trods af at jeg i en hel sæson var en del af staben….

Ikke at det har noget at gøre med Relæ, men nævnes det skal det.


2 kommentarer so far
Skriv en kommentar

Så vidt jeg er orienteret er det først om et par år, El Bulli lukker, og at der kun er tale om en pause på 2 år. Så du kan nå det endnu!

Kommentar af Mette Helbæk

Efter sigende er de begyndt at sende 2010 afslag ud nu. Venter stadigt på mit… Men jo, 2012+13 er lukket for offentligheden og helt enig, Christian, det er fortjent.
Cool læsning i øvrigt!🙂
Tak
Trine

Kommentar af Trine




Skriv et svar

