Relæ


Endnu en mand ombord
december 17, 2009, 1:17 pm
Filed under: Relæ

Jeg har fået en allieret i min kamp for at udleve min drøm og at gøre Relæ til den bedst mulige restaurant.
Kim Rossen som jeg har haft fornøjelsen af at have som kollega på Noma i 2 år+ er blevet partner i restaurantprojektet og restaurantchef. Kim vil altså sørge for vores gæster har det godt og at vinen serveres, udvælges og behandles på den helt rigtige måde.
Jeg husker at have haft Rossen som tjener ved et besøg på Ensemble da jeg med en kollega havde en storslået aften der for år tilbage. Jeg glædes og er stolt ved tanken om at kunne byde vores gæster på Relæ samme høje serviceniveau og professionalisme som den aften bød på!


Skriv en kommentar so far
Skriv en kommentar



Skriv et svar

