Relæ


Er vi endelig på vej?
november 15, 2009, 9:07 am
Filed under: Indretning | Tags: , ,

Grundet det usandsynlige lave tempo det her projekt til tider er sunket ned i og at der flere gange er dukket forhindringer op der hver især har kløvet en ekstra måned ind mellem mig og min drøm, væbner jeg mig i bedste fald med forsigtig optimisme når jeg øjner lys for enden af tunnellen. Lige indtil jeg ser underskrifter på papirer, håndværkere i fuld sving og køkkenet rejse sig fra støvet tør jeg ikke andet. Med det sagt så er dagen idag en af dem hvor lyset er fyret godt op for enden af tunnellen. Jeg modtog en mail som en opfølgning på et utroligt behageligt møde med nogle utrolige kompetente bankfolk som giver håb om at Relæ snart ikke længere er en saga blot…
Jeg bliver nødt til stadig at være lidt kryptisk til jeg ser de famøse underskrifter men jeg regner dagen idag med at have åbnet dørene op et sted mellem februar og marts 2010….

Snart kan jeg for alvor fyre op for denne blog med billeder af indretning og omvæltningen fra gammelt beboerrum til ny restaurant, plantegninger, ideer. Det hele vil blive lagt frem på bordet så snart der lige er en underskrift eller to…..

 

 


1 kommentar so far
Skriv en kommentar

Glæder mig til at se mere…

Kommentar af jakob nielsen




Skriv et svar

