Relæ


En spand isvand, tak.
september 30, 2009, 7:24 am
Filed under: Uncategorized

D. 1. april 2009 havde jeg min sidste vagt som souschef på Restaurant Noma. Fuld af gåpåmod, gode ideer og masser af selvtillid kastede jeg mig ud i officielle udmeldinger om at jeg skulle åbne restaurant….Nu, præcis et halvt år senere, er jeg blevet ramt af endnu en uforudset der kan risikere at skubbe hele projektet yderligere. Min kære bank valgte at melde sig ret så meget ud af kampen i første omgang. Hele projektet er jo baseret på få opstarts omkostninger og en billig drift, jeg har fået rosende ord for hvor godt jeg har gjort mit hjemmearbejde og hvor godt konceptet er skruet sammen, men lige lidt hjælper det. Banken er ikke interesseret i at agere, ja, bank.
Projektet lever stadig, på trods af “freelance livet” er ved at være lidt langtrukkent og en fast månedsløn ville være velmodtaget er jeg ikke færdig endnu.
Jeg skal bare lige finde en anden bank end banken. En lille sum penge som jeg ikke selv har en chance for at kunne levere skal støves op derude…..to be continued…


Skriv en kommentar so far
Skriv en kommentar



Skriv et svar

