Relæ


Vi undskylder
august 23, 2009, 6:52 pm
Filed under: Uncategorized | Tags: ,

Der er meget snart gået mere end en måned siden jeg sidst skrev et indlæg og jeg kan ikke gøre meget andet end at undskylde. Et par personlige hændelser i forbindelse med den farverige gade jeg skal åbne op i kombineret med at hele verden går på sommerferie i juli og august skruede i den grad farten ned på projektet. Jeg tør stadig ikke skrive nogen dato for åbning eller bare at skrive adressen nogen steder før der er blevet skriblet på en kontrakt men jeg er dog noget mere positiv omkring det hele end jeg var for et par uger siden.  Indtil da er der mange andre ting at skrive om, hvis den pågældende adresse skulle gå i vasken er det jo tanker jeg vil tage med mig et andet sted…


Skriv en kommentar so far
Skriv en kommentar



Skriv et svar

