Relæ


En blog..?
juni 20, 2009, 9:17 pm
Filed under: Uncategorized

Såå har jeg fået kastet mig ud i det! Jeg vil lave en blog, eller rettere, jeg vil lave en restaurant og derfor vil jeg lave en blog…
Siden jeg startede i branchen har mit ønske altid været at få fod under eget bord, at lave mit eget, at bygge noget op helt fra bunden. Endelig har jeg taget skridtet og nu kommer det til at ske!
Her på bloggen vil jeg skrive om det hele, om op og nedture, om køkkenet, restauranten, toiletterne,om bordene, ideer, tanker, om drømmene og om virkeligheden.
Om det bliver interessant at læse bliver spændende, at det bliver interessant at skrive om er jeg ikke i tvivl om.
Snarligst kommer de første reelle ideer om stedet, forklaringer om mig selv og tanker om hvad der skal ske. Indtil nu handlede det om at komme i gang!


Skriv en kommentar so far
Skriv en kommentar



Skriv et svar

